reklama

nový začiatok a starý koniec

Včera sme rodinne a šťastne uzavreli pomyselný kruh detstva ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: eNDy)

Moja najmenšia sestrička zmaturovala :) ... Prekročila tú zvláštnu hranicu medzi detstvom a dospelosťou. Ja viem, je to trápne, má skoro 20 rokov, jazdí si autíčkom hore dole po meste a predpokladám, že taje dospelosti už zmákla preskúmať možno s vačšou vervou ako ja. Ale! Je to možno zakódované hlboko vo mne, maturita je akýmsi vykročením do nového života, ešte tvrdšieho života.

Neubránim sa však tomu, aby som v skrytu duše neporovnávala. Najstaršia Guineska je už takpovediac za zenitom, heh, znie to hrozne takto napísmenkované, ale hold, je to tak trochu pravda. Má poctivo odmaturované, odštátnicované, odvydané a aj odrodené. No, to posledné asi nie, ale ako jej menu krásne prospieva trhanie rekordov, tak ani v tejto poslednej kategórii nezaostáva, ide rodiť 6ty krát. Guineska je naša rodinná preborníčka, maturita na čisté, štátnice dokonalé (za jedna a už stihla dve živé deti a jedno mimčo - tiež samozrejme živé v brušku). Teda, detí ako smetí, dom, muž a iné domáce zvieratká. Prostredná, a teda pre vysvetlenie ja, to je radšej no comment :). Maturita priemer, akože vyznamenanie, VŠ snaha bola je aj bude, dieťa LEN jedno, skoro vydatá, vydatá a už aj skoro rozvedená, žiaden dom, iba jedno domáce zviratko, a to moja malá Žabka. Či som za zenitom, netuším, asi sa ta nikdy nedostanem, lebo som sa v mysli zasekla v 17tke a nejako sa mi nechce opúšťať moju oázu radosti a naivity, kde sú všetci ľudia dobrí a milí, až na tie okolnosti, ktoré ich nútia rozhodovať sa zle. A Benjamínka ... maturovala. A zmaturovala. Síce so slzičkami, ale predsa s úspechom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri tomto nepatrnom porovnaní vidím, že sme síce z rovnakej genetickej info ale dokonale rozdielne v živote. Guineska je a bude SUPERmama, Black-me taká mimo každej konvencie a bez obalu, či nálepky "značková strava pre muža" a Benji ... uvidím :). Možno nás všetkých prekvapí novou psychologickou metódou na vyháňanie utkvelej honby za dokonalosťo v očiach susedou jedinou tabletkou, ktorá nám prinesie nefalšovaný pocit radosti a eufórie z každodenného východu slnka :)

Natália Didiová

Natália Didiová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

On,mocný Pán času a tvorstva,vyriekol nado mnou večný súd:"Si,zostaň,bez lásky slastných múk,na prvý pohľad málá,na druhý silná dáma,na tretí ...Kto? Zabudnutá ... "Nie je to prekliatie,dal si mi slobodu,byť navždy nespútaná Zoznam autorových rubrík:  Poézia, alebo čosi podobnéTicho mojej noci3 ses3SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu